torsdag 29 juli 2010

En dag med mamma och en kväll med pappa

Fika på stan med mamma
plankstek med pappa på kvällen

På restaurang med pappa
Igår på morgonen åkte Sebbe och Nutti till Runnö där hans pappa har stuga. Det är en ö som man måste åka båt till. Ligger väldigt fint men det är på tok för mycket insekter där ute för att jag ska kunna slappna av. Jag har varit där ute förut och då kunde vi vara där i flera dagar. Men nu ville jag inte. Har ju såklart lite dåligt samvete för det är ju kul att träffa hans pappa och Maggie men nu blev dte inte så iallafall.

Jag träffade mamma och Catharina i Kalmar och vi gick och shoppade lite. Sen åt vi lunch och sen shoppade vi lite till för att sen avsluta med en fika. Det är så mysigt att hänga med mamma..Jag gick hemåt sen och vilade lite. Träffade pappa sen på kvällen för att gå ut o äta på restaurang. Det ösregnade hela kvällen. Men dte var jättemysigt att få vara med pappsen alldeles själv. Vi satt där och åt hade det jättetrevligt. Pappa funderar på om han ska köpa en Iphone för han är så faccinerad av min. vet inte om han behöver just en Iphone men vi får se :) Tack lilla pappa för ikväll! Det var mycket nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar