lördag 31 juli 2010

på dejt med Johanna i Kalmar

barndomsvänner på vift utan man o barn Kul!

Vänner

Hattprovning på HM


Och så en snyggbild mitt i allt :)
Trams trams på HM


Fjantar på HM
NEGERBOLLAR är gott


Fjantar på HM

Lunch


Vår äckliga smörgås vi åt I ons var jag som sagt på dejt med min barndomsvän Johanna. Vi gick runt på stan och tittade och hade det mysigt. Vi satte oss sen på ett ställe för att äta lunch. Lite misslyckad lunch för det var inte särskilt gott och det var dyrt för den lilla brödbit man fick men det var mysigt att sitta där o prata. Jag fick Johanna att köpa Cola Zero ist för vanlig coca cola :) Hon tyckte dte var sådär :))) Sen gick vi och tittade mer i affärer och sen satte vi oss och tog en fika. Det är verkligen mysigt att träffa vänner "från förr". Såna som verkligen känner en och vet hela ens barndom och som varit en del av den. Underbart!


Vi var på H&M och flamasade runt o provade hattar och skit :) Vi har ju båda Iphone så vi satt som fjortisar och kollade varandras appar och töntade oss :)



Timmarna gick så jävla snabbt. 7 timmar kändes som 2 typ. Sebbe och Nutti kom hem på eftermiddagen fr Runnö och farfar. De åkte direkt till kollot o farmor.

Johanna och jag gick vidare ner till Baronen och shoppade lite tingeltangel på Gina. Johanna köpte ett par ljusbeige chinos och örhängen till sin dotter. Jag köpte ett halsband och två par örhängen.



Det var en jättetrevlig dag och jag önskar att dte kunde vara så lite oftare. Att man ses och umgås. Sånt gillar jag!



Tack för idag bejb!























1 kommentar:

  1. Hahaha, vad kul vi hade vännen!!! Undra vad jag stoppat upp i kinderna på bilderna;) Ser ju ut som en hamster =) Puss o kram min underbara vän=)

    SvaraRadera