fredag 23 juli 2010

Bye Stockholm

I tisdags åkte jag till Kalmar. Satt på bussen och längtade efter min lille prins. Härligt att återse honom efter över 1 vecka nu. Jag hade med mej filmer på datorn som jag fått av Kiril så jag höll mej sysselsatt och så sov jag ända till Norrköping. Tiden gick fort.



Jag var oerhört lättad att jag inte hamnade jämte nån illaluktande passagerare. Sitta i 6 tim med en sån är inte kul! Det kom iallafall en kille som var helt ok.



När jag kom till stationen så står Nutti o farmor där och Nutti springer mot mej o slänger sej i min famn *kärlek*!!!! Jag tror jag dööör!

Sen var det bara mamma för hela slanten.



Vi gick sen till farmors kollonistuga o hon fixade mat. Sen gick jag o Nutti till hennes lgh och var där och bara myste hela kvällen. Han somnade kl 00.00 den natten :) Jag tryckte mej tätt intill honom och andades in hans underbara doft. SOM JAG LÄNGTAT EFTER DEN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar