fredag 15 juli 2011

Andra inlägget idag, SEMESTER DARLINGS!

Segertecknet innan jag stämplade ut idag på morgonen! 5 veckors ledighet med mina finaste killar!

Nu längtar jag efter Alexander hela tiden. Vill krama på honom, lukta på honom, känna hans pussar och vara nära honom. Imorgon åker vi ner och ett par timmar senare så kommer Jenny och gänget hit som ska bo här i sommar när vi är nere. Jag gick by the way på semester idag, LEDIG I 5 VECKOR FRAMÅT! NOT BAD!!! De här två nätterna gick bra. Måste verkligen säga att det är stor skillnad på att bara vara jag o Sebbe hemma. Att kunna ta det lugnt timmarna innan jobbet. Att inte känna att man behöver lägga sej senast kl 9 på morgonen efter att man kommit hem fr jobbet för att man ska hämta på dagis kl 15.30. Att man inte behöver laga middag om man inte är hungrig. Vara uppe sent utan att riskera att man behöver vakna i ottan. Ja jag har "bara" ett barn men det är jävligt stor skillnad på att bara vara "jag och Sebbe". Inte behöva tänka på nån annan än sej själv. Ligga i soffan en hel dag om man vill. Kolla på filmer kl 19 på kvällen då det annars är full rulle här hemma. Prata förstånd med en 4-åring om dusch, tandborstning osv. Missförstå mej inte. Jag skulle aldrig vilja vara utan mitt liv som det är, inte för en sekund men just de där sakerna att bara komma hem fr jobbet och inte ha några egentliga måsten. Men innan man skaffade barn så njöt man å andra sidan inte av sin lediga tid heller. Nu uppskatttar man det så mycket mer. Som sagt, nu hade det suttit fint med mjuka pussar av en liten godispralin...Jag o Sebbe pratade med Alexander igår via högtalaren så det var som om han var hemma med oss. Vi pratade en liten stund och han berättade vad som händer om man blandar olika färger, vilka nya färger han lärt sej blanda för att få ex orange, grönt osv. Vår duktiga Nutt!


Idag när jag kom hem på morgonen så städade jag hela lägenheten så nu glänser den! Vill bara visa att jag varit duktig :)


Kramar på er och hoppas att solen och värmen kommer snart! Inatt var det kallt och spöregnade! Fuck! Regn kan jag ta, bara jag vet att det inte är i veckovis liksom. Nä sol och strand är vad jag vill ha! I mängder!


Jag kommer att uppdatera bloggen även under semestern. Självklart! Kram igen!

1 kommentar:

  1. Härligt med semester! Ja helt rätt att tillåta sig njuta av barnfria dagar! :) Njut nu av semestern! :)

    SvaraRadera