fredag 1 juli 2011

Andra inlägget idag, torsdag

Va tvungen att ta en bild av hur jag såg ut igår innan jag gick hemifrån då Sebbes kommentar var: "Oj kör du amerikanskt ikväll?" Antar att det var min klädstil :) Mina fina vänner, Bobm Emilia (Leila) och Kiril i Smedis
Bob och Emilia

Kiril

Finisar!


Ja det var mycket trevligt att det blev av igår, att vi samlades alla fyra. Precis som det brukade vara...jag och Emilia som har barn hade fått "lov" att gå ut med våra vänner och njuta av kvällen så vi tog chansen såklart! Det blir ju en annan sak när man har barn. Man måste pussla och trixa eller så är man helt slut och vill bara vara hemma men nu fick vi till det. Superkul!! Vi satt på filten vid vattnet och åt chips, honumgsmelon och lite dricka. Det var lite kyligare igår än det varit tidigare på kvällarna i veckan men det skulle ju också bli lite regn nu framöver. Men vi satt där tills klockan va ca 22. Jag och Emilia hade badkläder med oss men vi hoppade över badet och satt kvar på filten. Vi tramsade, flamsade och hade det bäst!! Fina ni! Är så glad att jag har er (och alla andra mina vänner oxå såklart).


När jag kom hem så var Sebbedarlingen vaken. Vi myste i soffan innan Sebbe somnade på plats och jag tittade på CSI Las vegas och sen var det 2 1/2 men och sen kvällsbestyr och sen marsch i säng. Alexander vaknade till av nån mardröm eller nåt precis när jag skulle lägga mej så jag bar in honom till vår säng så han sov där sen hela natten.


Ja detta va lite updates, håll till godo! Nu ska jag vila.


Kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar