tisdag 19 juli 2011

Party party all night long

Ja det här med bloggande på semestern gick ju superbra, NOT! Vi glömde vårat mobila bredband i Sthlm. Så jag kommer i fortsättningen blogga utan bilder så länge jag inte går tag i en någorlunda snabb dator så jag kan lägga in bilder. Veeeet ju att det är så mycket roligare med bilder men ska göra mitt bästa:) promise!

I fredags gick jag ut med Kiril som vi bestämt sen länge. En sorts firande av semester och en blöt kväll innan jag drar med lilla famiöjen söderut. Vi gjorde samma sak förra året. Vi skulle ut på söder till ett ställe som heter Trädgården. Det är ingen trädgård som man skulle kunna tro utan placet ligger under Skanstullsbron. Önskar så att jag kunde visa bilder på stället gör det va så jävla grymt!!!! Jag hade ett par cerise pumps, svarta leggings och en neonrosa/grå tröja. Plattat hår och sminkad upp till tänderna. Till det en svart kort skinnjacka. Jag gick hemifrån och käbde mej som världens snyggaste tjej. Hade ett par rosa Converse nerpackade i handväskan och när jag visat Kiril att jag kan gå i pumps så bytte jag till mina Con. Vi var som sagt på söder och de flesta struttar runt i Converse där så jag smällte in bra. Kiril hade oxå på sej ett av sina miljoner Con. Vi drack vin och hade det jättemysigt! Jag ringde hem till sebbe ett par gånger och han tyckte att jag nu skulle ha så kul med Kiril och fira sommaren.

Vi gick sen vidare till kulingsborg. Ett ställe vid Slussen. Mer vin...dansade oss svettiga i flera timmar. Stod på podiet och dansade som galni gar. Kiril fick uppmärksamhet av nån som trodde att Kiril skämtade med honom som va ute med MEJ. Jaha, där fick jag så jag teg. Biiiaaattcchh! Vi va kvar där till ca 03. Sen vidare och sen Sibylla och köpa mat. Vi var så hungriga. Sen åt vi och sen va denna kväll/natt över. Men oj va kul vi hade!!! Dagen efter så åkte vi neråt Småland och klockan 14 kom Jenny och gänget som ska bo hos oss i lgh i sommar. ska försöka uppdatera er mer nu. Återkommer imorgon för nu ska jag mysa med min älskling i soffan här i Kalmar. Nutti sover i soffan och finns det nåt bättre än att vara omringad av sina bästa? Nix!
Kramis på er och på återseende, förhoppningsvis imon så ska jag ta de nästföljande dagarna vi spenderat här nere så jag hinner ikapp allt som hänt. Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar