fredag 1 juli 2011

Tredje inlägget idag, morgonens bilder

Min lille pluttis!Söta bästa Alexander!

Tog lite bilder från dagisgården idag på morgonen innan jag traskade hemåt. Idag valde han färgglada kreationer :)

Alexander pratar redan om fredagsmyset ikväll. Tänk att de uppskattar så små saker så mycket. Att det betyder så mycket för dem. Det betyder självklart mycket för mej och Sebbe också. Det är en familjekväll!

Det skulle bli regn idag men det har jag inte sett till. Gick raka vägen hem fr dagis och la mej o vilade. Fixade lite lunch för över en timme sen som jag inte ens rört än. Är inte hungrig men när jag väl blir det så kan jag bara micra den sen.

Händer inte mycket idag, jag tar det lugnt, vilar och kollar på Leila-program på tv4play. Eftersom jag blev kund hos dem igår så har jag massa program att välja mellan. Leila bakar, Leila på landet, Leilas fest och mycket mycket mer. Som jag älskar denna människa! Beundrar henne jättemycket! Slank in på Flashback för ett tag sen och där stod det mindre snälla saker om henne. Jag bryr mej verkligen inte om hur hon är eller inte är när kameran stängs av, jag ser till hennes talang och det finns ingen som henne enligt mej. Hon inspirerar mej som ingen annan inom mat/bak.

Oh va jag tjatar om samma saker hela tiden. Blir så trött på mej själv. Nu ska jag göra en islatte, ta en cigg och lyssna på lite Spotify och sen sova ett tag.

Kram på er så "ses" vi ikväll!



2 kommentarer:

  1. SÖT han är! Och färgglatt är ju hur snyggt som helst! :)

    SvaraRadera
  2. Tack sötis! Ja färgglatt e jättefint faktsiskt!
    Kram

    SvaraRadera