onsdag 27 juli 2011

Mysdag på kollot

Hellu! Idag har vi spenderat hela dagen på kollot med Sanna, Buffy och svärmor. Killarna har jobbat i trädgården och tjejerna och nutti har fixat lite annat. Solen sken och det va varmt! Härligt! Vi åt ute i trädgården och hade det gutt! Senare åkte svärmor, jag o nutti till Bauhaus och handlade lite saker som behövdes. Jag o nutti tog en tur till Hemtex men som ni nog vet så är varken stora eller små killar så väldigt förtjusta i att gå runt i affärer så besöket blev kort. Jag sa till slut: älskling, räkna till 100 så går vi när du e klar:) han räknade glatt på och så drog vi. Sen skulle Sanna träffa en kompis och vi andra åkte o köpte mat på Kalmargrillen. Sen blev jag så sugen på latte så farmor körde runt oss till seven eleven och sen hem till lgh. Alexander va trött men somnade ändå inte förrän ca 22.00. Buffy borstade hans gaddar. Sanna kom hem för ett tag sen efter att ha suttit och vinat lite (tror jag) med sin väninna på Ängö. Man känner sej som en förälder när man sitter och frågar ut ungdomarna hur kvällen varit när de ramlar in :) fina Sanna!

Kiril ringde och vi pratade och sen har vi slappat. Jag ringde min vän o kollega Maria i Sthlm och pratade lite. Länge sen vi sågs nu. Vi avlöste varandra på semestern så vi gick om varandra. Men jag skulle höra av mej när vi va hemma i Sthlm igen. Men nu njuter vi av fina Kalmar/Öland. Men nu ska jag nog njuta av lite sömn. Blir alltid sent på kvällarna. Fast jag får alltid sovmorgon för Sebbe tar alltid Alexander på morgnarna. Sånt uppskattar man! Sovmorgon till 10-11 e aldrig fel. Nu äre sängen som gäller, natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar