tisdag 5 juli 2011

Läppgodis

Mums! Jag är beroende av lipgloss, i alla dess former. Verkligen! Sofie tipsade mej om den här lilla sötnosen Hawaiian Tropic med doft (och smak) av mango och papaya. Den smakar verkligen också gott när man har den på sej. Bra att ha i solen för att skydda läpparna, SPF/UVB 25 Medium. Så det är perfekt! Finns på Lindex för ynka 39 kr. Tror att det fanns i en annan smak också, kan det ha varit Raspberry? Ja, jag minns inte men jag tycker att den här är helt fantastiskt god iallafall.


Vet inte hur mycket pengar som jag slängt ut på olika läpp-produkter. Vissa bra, vissa mindre bra. En som jag köpte på Make Up Store (utan färg) är också en klar favorit. Dock utan solskydd men sitter som klister hela dagen lång. Den smakaroch doftar inget heller. Men på sommaren tycker jag bara att det känns fräscht med en liten fruktdoft.


Nu ska jag vila och ta det lugnt. Blir en film i sängen. Orkar inte fixa lunch fast jag känner att magen börjar kurra lite. Får blir rester tror jag. Bara att värma i micron.


Kram och hörs sen igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar