söndag 24 juli 2011

Så mycket död, inte bara just nu utan VARJE dag, året om..

Läser ännu en tidning om terrordåden i vårt grannland. Jag förstår inte. Det är så overkligt! Det är så tragiskt! Mina tankar går till alla drabbade! Finner inga ord! Ikväll släpptes även nyheten att Amy Winehouse hittats livlös. Så mycket död! Jag va inte Anys största fan men älskade hennes röst! Hennes texter berörde och va hårda men verkliga. Hon levde ett hårt liv och kanske blev jag inte då jätteförvånad. Känner med hennes son och familj. Det som oxå är ofattbart är att det dör så mycket människor, varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund. Runt om i världen. Folk svälter, det är krig osv. Vad är det för värld vi lever i? Är det den här världen våra barn ska växa upp och leva i? Man blir mörkrädd! Jag har inte energi att skriva mer nu. Blir så ledsen och nedstämd.

Vila i frid alla änglar runt om i världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar