torsdag 7 juli 2011

Idag bjussar jag på mej själv minsann!

En fin rackare på höger sida Det syns inte så mycket på bilden men de är där. De där äckliga finnarna! De dök upp igår kväll som ett brev på posten. Inte en, inte två, inte tre utan 4 stora äckelsaker. Jag får det ofta runt munnen. Äter jag för mycket onyttigt? Förmodligen! Men nu är de här, de sitter där de sitter. Bara att gilla läget. Ingen idé att grubbla över skitsaker. Det finns värre saker i livet än finnar. men tänkte ändå bjussa på en liten äckelbild :)


Idag är vi hemma. Tar det lugnt som alla andra dagar. Vi ska möta upp pappa vid stranden sen om allt går som det ska och hänga där för idag är det varmt mina vänner, riktigt hett. Och NEJ, jag klagar inte. Bara meddelar er hur det ligger till. Jag älskar dessa dagar! På lördag åker Alexander ner till farmor och stannar där pga av att dagis endast har jouröppet på annan förskola. Då har han det så mycket bättre hos farmor i Kalmar. Många av hans vänner på dagis går också sista veckan nu innan en lång ledighet börjar för de små.


Nu ska vi packa ner lite saker och sen sticker vi. Jag har fixat lite gott att mumsa på vid stranden. Tar med den oumbärliga (men ack så fula) kylväskan och latte till mej och Sebbe. Får se bara om jag får med mej allt. Får packa i vagnen men det är mycket med stor filt, handdukar, mat och strandleksaker. Men det ska nog gå. Nutti får hålla i lite saker också.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar