tisdag 12 juli 2011

Fest fest

Bästa vännerna K



Rålis tidigare på kvällen



Kiril funderar


Detta kortet togs sent på natten!


Ja här kommer lite festbilder. Superkul! Vi satt först i Rålis bland alla andra tusen miljoner. Vi hade med oss chips och snacks och satt och drack vin. Det var så mycket folk ute, i alla målgrupper. Det var nåt lustig dansare som höll på att dansa nån robotdans/Michael Jackson där på gräset, han hade headset så ingen hörde nåt men han stod där länge och väl och dansade i sin ensamhet. Ja det finns mycket lustigt folk. Vi satt där i flera timmar och sen forsatte vi utanför Kirils place. Vi satt ute hela natten. Spelade musik, dansade, fnittrade och klickade bilder i mängder. Vissa har K på sin dator hemma som jag inte fått än men det var dessa jag tog med min mobil. Det var väldigt mörkt ute så bilderna blev inte på topp men ändå. Vid ca 03.00 joggade det en kille förbi oss och både jag o Kiril gapade stort. Joggar man klockan 03 på natten??


Det va så mycket liv på natten. Folk va ute sent, precis som vi. Det va varmt och jag hade ingen jacka på mej eller nånting. En fin sommarkväll! Det blev shots och lite mer sen och vid 3.45 kom jag i säng.


Det här med att gå ut då... det gör man ju inte så ofta. Jag tycker det är väldigt skönt att slippa sitta på tåget eller nattbussen kl 05 och vänta på att få komma hem. Sitta jämte nån som spyr ner hela t-banevagnen. Skräniga människor med blodsprängda ögon. Det är verkligen inget jag saknar alls! Men jag tycker att det är väldigt kul att gå ut med vänner, sitta i nån park eller på nåt uteställe och dricka lite vin och drinkar. Dansa gör jag gärna också såklart. Alltid när jag kommer hem, ALLTID så går jag in till Alexander och är glad som har min fina familj när jag kommer hem. Pussar på honom, lägger på honom täcket som han sparkat av sej och pussar honom godnatt. Sen kryper jag ner hos Sebbe och ligger tätt intill och sover gott. Nu ska ni veta att jag ofta inte är ute mycket. Inte alls, men ibland kan det vara kul att partaja loss. På sommaren blir det ju onekligen lite oftare. Ska ut en gång till innan vi åker ner.


Våra vänner Jenny och Johan med familj ska bo hos oss i våran lägenhet under sommaren när vi är i Kalmar på semester. De kommer hit till Sthlm och ska spendera sin semester här medans vi åker neråt. Känns tryggt!


Nu ska jag vika lite tvätt och sen ska jag ringa Sebbe hur vi ska göra ikväll med grillningen. Jag hoppas det blir fint väder ikväll. Vi ska ha en myskväll vid vattnet. Igår kväll åt vi ben & Jerrys och kollade på TV och film. Frostade av frysen gjorde vi också den pep på ALARM. Min fina Sebbe, du är bäst! Jag älsksár dej! Sebbe vill inte att jag ska skriva om honom på bloggen eller lägga ut bilder men ibland så nämns han. Om ni nu undrar varför jag är sparsam med honom :)


KRAMMAR








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar