tisdag 22 november 2011

Andra inlägget idag, Leila all over

Min vackra Leila (Emilia)



Idag efter dagislämningen så mötte jag upp världens finaste Emilia. Vi gick och fikade på Frapino på söder och det var så himla trevligt!! Tiden gick bara så himla fort men så är det ju när man har det mysigt! Vi hann iallafall sitta ett tag och jag njöt av varje minut medans vi skrattade och pratade! Jag är så himla glad att ha denna underbara människa i mitt liv! Vi har hängt länge, vissa perioder mer, andra mindre men den här gången kommer jag aldrig släppa henne!

PUSS BABE!

2 kommentarer:

  1. O gumman, vad fin du är.. Nu blev det en liten tår i ögat. Desamma hjärtat<3
    Men vad är det för mongo på bilden? Haha

    SvaraRadera
  2. Mongot på bilden är ingen mindre än DU. Puss babe!!

    SvaraRadera