onsdag 16 november 2011

Kladdkaka med Sasha

Igår bakade vi kladdkaka . Klart att lilla skrotet ska slicka bunken! Mycket mycket god smet! Och en mycket mycket mycket mycket god och underbar liten varelse som hjälpte mej! Dessa ögon! Eyes to die for! Jag och pappa kommer få fullt upp när han blir tonåring!

Jag har sovit idag. Ända fram till ca 11.30 . Det var skönt! Jag hörde killarna idag på morgonen men gjorde ingen större notice om det. Somnade lugnt om. Nu när jag känner att jag inte kommer kunna somna om så tänkte jag gå o handla lite mat. Och sen lasta av maten hemma och sen vidare till dagis, hmmm sorry FÖRSKOLAN! Det är ju lite viktigt för en del. Men för mej kommer det dock alltid heta DAGIS. Jag ska också se om jag kan hitta en bumper. Men orkar inte göra mej alltför besvär med det. Vill bara ha hem lilla skrotet nu och ha lite eftermiddag med honom. Jag ska ju jobba inatt och imorgon så vill ta vara på vartenda ögonblick.

Såg läsarstatistiken härom dagen och det är ju jättekul att ni läser. Trodde inte att det var sååå många länder och även här i Sverige som läser. Jag använder ju bloggem som en slags dagbok och det är ju alltid kul att se hur många som följer mej. Tack ska ni ha!


Nu ska jag ta tag i mitt liv och bege mej. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar