söndag 13 november 2011

Fars Dag

Sebbes frukost med amerikanska hallonpannkakor och latte samt paket (och en mus?) Idag skyndade jag mej hem från jobbet för att inte Sebbe skulle hinna vakna. Det är ju Fars dag och det måste man ju fira (om man vill såklart! Alla gör ju inte det) Men här hemma firar vi både Mors dag och Fars dag. Det behöver inte vara så mycket men bara nånting extra. En fin teckning från sitt/sina barn. En frukost/middag osv...Men iallafall, jag skyndade hem och när jag kommer hem så sover båda killarna som stockar. Men sen vaknade lilla skrotet och vi började förbereda frulle. Det skulle bli amerikanska hallonpannkakor och latte. Alexander hjälpte mej med allt och så gick vi in och uppvaktade Sebbe i sängen. Han blev så himla glad! Han fick en present också (den vi köote igår). Det blev en Världsatlas med historiska händelser från Andra Världskriget. Sebbe gillar sånt. Alexander avslöjade dock redan igår att det började på BÖÖÖÖ :))


Nu sitter killarna i köket och pysslar. Jag ska lägga mej och sova för jag har ytterligare en "härlig" natt framför mej. Men imon bitti kommer det kännas bra när jag får gå hem. Ahhh längtar redan!! Och längtar grymt tills jag får vara hemma med mina killar imon kväll. Sebbe kom just in och sa: Nä nu får du gå o lägga dej så du inte är så trött o grinig när du vaknar :)))


Nu är det dags att sussa alltså :)


KRAM

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar