fredag 18 november 2011

Äntligen!

Alexander och jag sitter och tränar på läsningen i hans tidning. Han tröttnar relativt snart o vill spela Angry Birds Sen har han en lagom trött mamma som tar en liten vilopaus i soffan medans han flippar med min telefon. Han tar kort på mej, på sej själv, på golvet, i taket, you name it! Jag låter honom hållas



LÅNGLEDIG!!! Vilken känsla! Jag ska snart gå o sussa. Idag när jag gick hem från jobbet så powerwalkade jag som vanligt och ramlade handlöst omkull. Det var ju glashalt!!!! Och iskallt! Nu är det snart snö på backen! Längtar redan till sommaren och solen :) Vill tillbaka till Miami!!!! Där var det minsann varmt o skönt! Jag skulle in på Seven Eleven på väg hem och köpa latte idag på morgonen och stod i kö länge för det var fullt med folk där inne och när jag betalat så går jag direkt ut ur butiken och när jag kommit 1o meter utanför så ropar hon tillbaka mej och frågar om jag inte ska ha mitt kaffe. Trött och förvirrad? Ska bli skönt att vara ledig nu! Måste bara ställa om dygnsrytmen nu i ett par dagar. Ikväll är det fredagsmys som gäller. Är sugen på film också...och Ben & Jerrys (såklart). I eftermiddag är det fika med Catharina. Ska bli så trevligt så!




KRAMAR och TREVLIG HELG!








1 kommentar: