onsdag 23 november 2011

Kuddkrig

Kuddkrig

Idag på morgonen så hann vi med att ha kuddkrig jag o mitt lilla skrot! Det var en trevlig start på dagen måste jag säga! Jag är ju som sagt var inte världens morgonpiggaste människa, snarare tvärtom. Jag är ett levande helvete att ha att göra med på morgnarna. På riktigt alltså. Sebbe och jag "bråkar" nästan varje morgon. Tyvärr men så är det. Men när jag får dåligt samvete ett par timmar senare så skickar jag "förlåt-sms". Han är förlåtande...


Efter dagislämningen så åkte jag t-banan till tandläkaren. Inte så roligt men det gick ganska snabbt och smärtfritt. Jag hatar tandläkaren!!! Verkligen! Inte hon som person förstås men att vara där. Men nu är det över för den här gången men ska snart dit igen och fixa till en liten grej. Stesolid är min bästa vän i det läget. Det får mej att flumma iväg ett par timmar.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar