måndag 14 november 2011

Helgen över

Hej fina läsare! Jag vill bara meddela att jag är fullt medveten om bloggens utséende just nu. Får ta och fixa det när jag har mer tid. Just nu ska jag bara ta och lägga mej och sova ett par timmar. Vi hade en grymt lugn natt så det kändes skönt! Ikväll är jag hemma och det ska bli så sköööönt! För mej är det ju typ fredag, eller njaaa, kanske inte, med tanke på att jag inte får hänga med killarna. Jag är ju bara ledig imon och då tänkte jag tvätta och greja. Men idag är idag och imorgon en annan dag. Så nu ska jag stänga av datorn. Önskar så att jag kunde lära mej hur man mobilbloggar! Alltså, skriva kan jag ju göra från mobilen men inte lägga in bilder. Det har jag inte fattat än. Har googlat osv men nix...fattar noll! Och så höll jag på att halka idag också. Converse och is är verkligen ingen bra kombo! Det är ju glashalt på vissa ställen! SOMMAREN ÄR SÅ SAKNAD av mej! Verkligen! Men fa sjutton, snart är det ju 1 advent. Då får man göra extra mysigt med ljusstakar. Då kanske vinterkänslan infinner sej. Jag skulle önska att det var kallt i ett par veckor. Som nu. Sen kan det vara snöväder och drivor runt jul och nyårshelgen. Sen kan det börja töa och bli bart igen. Fortf kallt, absolut men sen i slutet på feb så kan man börja ana vår...min önskan! Men ingen idé att sitta och fjanta om det nu. Det blir som det blir. Man ibland kan man ju få klaga och gnälla! Men ju säger jag godnatt till er :)


Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar