söndag 13 november 2011

Jobb men även mys med familjen

Jobbarhelg! Så det händer inte så mycket. Jag sover bort fredagen, lördagen, söndagen och även måndagen. De som fräckt påstår att man är så mycket ledig ska big ta sej en funderare. Mycket tid går åt till att sova innan och efter passen. Men jag är hoppfull:) halva helgen har gått. I torsdags hade ju lilla plutten en kompis hemma. Det va full rulle men de hade skoj och det var det viktigaste! Kuril kom hem till oss oxå och vi käkade fisk i ugn efter att jag gött småkillarna på deras beställda pannkakor. Sebbe kom hem sen och blev förtjust i middagen som väntade på honom. Han va hungrig efter träningen. Sen när kompis och Kiril åkt hem så slocknade Alexander. Jag och sebbe låg i sängen i käkade b&j och kollade på film. Underbart!!
Fredagen sov jag i flera timmar. Drog sen till jobbet vid 20-tiden. Men innan dess hade vi fredagsmys såklart! Det är guld! Natten på jobbet va lugn. När jag kom hem idag (lördag) så lekte jag lite med Alexander. Sebbe fick gå o lägga sej igen ett par timmar. Jag o skrotet gick o köpte present till sebbe för det är ju Fars dag imorgon. Alexander tyckte att vi skulle köpa blommor till pappa. Blommor som msn inte behöver vattna?! Haha!!! Vi fixade present och sen lade jag mej o sov. Vaknade sen och då hade kullarna fixat trerätters middag!!!! Älskar!!!!!! Tack raringar!! Mina älskade killar! Vi åt och sen gick jag till jobbet igen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar