tisdag 8 november 2011

mina prinsar

Jag har jobbat inatt. Borde sova nu men var ju tvungen att gå in o läsa mina favoritbloggar såklart! En snabbis in på Facebook blev det ju också samt lite Wordfeud. Klockan är inte så mycket än så jag har gott om tid att sova i flera flera timmar. Ska bara dricka upp min slurk latte som är kvar sedan mitt besök på Seven Eleven tidigt idag. Jag har inga problem att sippra på latten i flera timmar, ljummen eller kall :) Hann träffa mina älsklingar idag när jag kom hem för de var lite sena. Jag hjälpte dem att komma iväg och var så glad att få pussa på dem innan de stack iväg för jobb och dagis. Annars hinner de alltid gå hemifrån innan jag kommer hem. Jag powerwalkar som vanligt till och från jobbet. Känns skönt och det tänker jag göra ända tills det blir halt och snöigt. Stavar har jag haft i åtanke när det blir halt. Bråddar likaså. Tantvarning? Förmodligen men jag vill verkligen fortsätta min powerwalking så det är nog bäst att införskaffa det, fast jag är inte säker på det faktiskt...kanske köper ett 3-månaders träningskort istället. Kan vara skönt med lite annat än bara powerwalking under den värsta snöperioden. Går man och spänner sej för att man inte ska ramla så ger det ju ändå inte så mycket.


Nu ska jag inte sväva ut igen. Dags att sussa! Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar