måndag 21 november 2011

Found

Michael Kors Äntligen har jag hittat min klocka som varit försvunnen hur länge som helst!! Trodde att jag tappat den ute nånstans men den låg i datorfodralet till min mini-pc som jag aldrig använder!
Hur den hamnat där kommer jag nog aldrig få veta! Jag hade tänkt köpa en ny klocka. Har tittat runt lite och sett såna där färgglada saker. En kollega på mitt jobb har en vit stor maffig grej på armen. Grymt snygg! Jag skulle vilja ha en rosa sån eller kanske röd. Jag har dock väldigt smala handleder så det kanske ser för stort ut? Nu får jag dock se om det blir nån överhuvud taget eftersom jag hittat min nu. Fast man kan väl ha två st? :) Den här Michael Kors-klockan köpte jag i Miami. Minns att jag letade i vartenda affär efter den och så till slut hittade jag den och kunde pusta ut. Michael Kors gör så otroligt mycket snygga saker. Bland annat en grym ljuslila väska som tyvärr inte fick följa med hem. Michael Kors är en av domarna i Project Runway också.

En kompis har just varit här och vi har fikat lite och pratat strunt. Trevligt trevligt! Jag ska ta med Sasha sen och köpa små ljusdekorationer till hans rum. Lovade att han skulle får välja själv vilka han vill ha. Det är ju så mysigt nu med alla ljus och belysningar när det e mörkt ute.

KRAMAR och på återséende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar