fredag 4 november 2011

en finfin dag

Min underbaraste goaste finaste lilla prins!och här är det fler sugrör som gäller, STILL! Mums

Idag har jag och Alexander tagot sovmorgon. Vi var hemma fram till 11.15 och sen begav vi oss mot dagis. Det var verkligen jätteskönt att vara hemma så länge! Sen tyckte lilla skrotet att det var dags att åka och leka med sina kompisar H och B så då lämnade jag honom och åkte vidare för en lunch med bästa Kiril. Det blev Biff a`la Lindström med kokt potatis. Mycket mycket gott! Sen hem igen och fixa och dona en liten sväng och sen hämta plutten. Sen var det middag och sen kom pappa hem från jobbet och vi myste. Sebbe och jag har legat i sängen sen Alexander somnade och kollat på film ända tills nu. Trevligt! Ska borsta tänderna och släcka alla ljusen och krypa ner hos min stora prins.

Jag kommer inte att blogga förrän på söndag för har fullt upp i helgen. Ni får en uppdatering då istället.


KRAMAR!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar