onsdag 2 november 2011

morgonbilder by Sasha

Jag idag på morgonen. Lilla mästerfotografen, Sasha var framme tada

Sådär ja, nu räcker det...


Får jag mobilen din lilla busunge! Efter detta kom det ca 20 st kort på diverse saker för han sprnag iväg med den innan jag hann ta den :)


Här kommer lite bilder från idag på morgonen. Jag har tagit det soft idag. Träffat fina Helena Matteoni och vi åkte till Globen för jag skulle ha muttrar till bildäcken så det blev fixat. Vinterdäcken är nu på iallafall. Vi tog en fika vid Globens köpcenter och sen hem. Helena skulle hem och plugga och jag hem och tvätta. Igår kollade jag på en jättebra film som hette The Road med Viggo Mortensen. SÅÅÅÅ BRA!!!!!! Idag blev det en mindre bra film som hetter Welderness of the girls (nånting). Den var jättedålig!! Sen hann jag med en film till som var svensk/norsk med Eva Röse. En ok film, inte mer dock. Jag är verkligen inne på film just nu. Sebbe och jag ligger och tittar på film nästan varje kväll innan vi somnar. Det är supermysigt! Fast ikväll tyckte jag att han nämnde fotboll??? Ja det kanske finns nåt som jag kan titta på också :) Dock inte fotboll.


Ikväll har vi ätit pannbiff med ädelost i, samt hemmalagat (alltid!!) potatismos. Det var riktigt gott!


Nu ska vi läsa böcker och sen kommer pappa hem. Myskväll! Kanske kommer in och skriver mer ikväll. Beror på hur kvällen ser ut :)

KRAMAR









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar