tisdag 15 november 2011

hemmadag

Ohh vilken härlig dag det har varit! Jag har inte så gjort så mycket mer än fixat med tvätten. Vikt och lagt in i skåp och lådor. Suttit vid datorn mest. Pratat lite i telefon. Det är tråkigt att städa och sånt men tvätta älskar jag. Det vet ni nog redan. Vika ihop och känna doften av sköljmedel. Nu använder jag nåt med mandeldoft. Doftar himmelskt! Brukar ha dörren till badrummet öppen när jag tumlar för att det ska sprida sej i hela lägenheten.


Idag frågade en av Alexanders fröknar mej om jag vet vad som gällde idag. Jag tittade frågande på honom och hoppade att jag inte glömt nån matsäck eller liknande. Men det var bara det att dagis stängde tidigare idag. Hade ändå tänkt hämta tidigt idag så för min del spelar dte ingen roll. Nu ska jag titta på Desperate Housewifes och sen gå till dagis. Måste köpa ägg!!! Får inte glömma det! Och bakpulver...och nåt mer? Hmmm. Jag är så sugen på kladdkaka så jag tänkte att vi skulle baka det tillsammans efter middagen idag. Om lilla skrotet vill och har lust.


Skriver mer ikväll, kramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar