tisdag 22 november 2011

Cupcakes!!!!

Mmmmm vad gott det var!Det tyckte Nutti också

Köpte såklart med oss hem också


Igår hämtade jag på dagis strax efter lunch och vi hade kvalitetstid tillsammans. Hur mysigt som helst! Jag hittade ett skal till mobilen som jag får ha tills jag hittar en bra bumper. Alexander fick vara med och välja. Sen gick vi in i Skrapan och tittade och hittade en ursmysig liten shop med massa olika cupcakes. Små och stora. Vi var bara tvungna att testa. Vi satt där och smaskade och blev så förtjusta att vi köpte med oss ett gäng hem också. Vilka fantastiska smaker de hade på frostingen. Min favorit blev en cupcake med jordnötsfrosting. Annorlunda men väldigt gott i gommen :) Kan verkligen rekommendera er som bor här att gå dit. Jättetrevlig personal var det också. Sen skulle vi kolla om belysning till Nutti men han var så trött så vi hoppade över det och åkte direkt hem och lagade middag. Sen tog vi det lugnt resten av kvällen. Sebbe kom hem senare då han spelade badminton med sina kompisar.


KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar