tisdag 15 november 2011

Ett fruktansvärt ytligt inlägg!

Smutsigt värre!!
Får ha det rosa silikonskalet tills vidare


Ikväll löser bloggen inga världsproblem! Här är det i-landsproblem! Min vita bumber har blivit så missfärgad att jag var tvungen att ta bort den. Det kanske inte syns på bilden (längst upp) men det ser så skitigt och ofräscht ut! Nu har jag tagit bort det och ersatt det med det gamla rosa skyddet. Jag vill ha en annan bumper! Ska se om jag hinner gå o köpa det imorgon. En bumper är skydd som enbart sitter på sidorna runt antennen. Man måste nästan ha skydd där om man ska ha en bra mottagning då den störs av att man håller med handen just på antennen. Jag har sett orange bumper. Och röd. Skulle passa bra till min vita skönhet! Eller leopard? Eller kanske inte det sistnämda när jag tänker efter. Lila? Det skulle också vara fint till vitt. Vilken färg som helst passar ju eg.


Ja vi får se vad det finns imon och OM jag orkar ge mej ut. Jag ska ju jobba så dagen kommer ju bestå av sova sova sova. Nu ska jag gå in och pussa på min lilla skatt! Finaste underbaraste i världen! Mitt hjärta! MITT ALLT! Ja ni förstår vad jag menar :) Har varit sparsam med bilder på Alexander men det är självvalt. Kommer nån enstaka på honom då och då men vill inte lägga ut så mycket bilder på honom. För hans skull!


KRAM








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar