söndag 20 november 2011

En avkopplande dag

Alexanders och mitt baverk

Inatt var jag vaken till 03.30. Det var då jag senast kollade på klockan. Sov sen till ca 11. Har inte varit utanför dörren alls idag. Men det har varit bra ändå :) Sebbe åkte och tränade och jag o Alexander var hemma och lekte kurragömma samt busade i söngen så han slog i huvudet i sänggaveln. Det började så bra men slutade i katastrof! Sen kom Sebbe hem och fixade middag och strax därefter kom Tulle hit och hängde med oss ett tag. Vi käkade och efter maten så hade jag o Alexander fixat en liten kaka som vi mumsade på. Det har varit en soft och avslappnande dag! Jag har fortfarande inte köpt någon bumper. Får göra det i veckan då jag e ledig.


Välkommen alla nya läsare föresten!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar