torsdag 9 september 2010

365 dagar

Vid t-banan
Vid Street vid Hornstull. Vi skojade om BAD-skylten
Parken på Kungsholmen 9/9-09

Parken på Kungsholmen 9/9-09

Lunch på Kungsholmen 9/9-09

Vid parken på Kungsholmen
Vid parken på Kungsholmen
Vid parken på Kungsholmen

På Kungsholmen när vi åt lunch
Fotot taget vid Street i Hornstull
Idag är det hostigt värre :) haft hosta ganska länge nu men idag var dte mer så det blev ingen powerwalk för mej idag. Vill inte bli sjuk nu till min jobbperiod börjar nästa vecka.
Gick hem direkt efter dagis och la mej i soffan under täcket. Det var inte helt fel det heller.

Idag är en speciell dag för mej o Kiril. För exakt ett år sen så hade vi en avskedsdag innan han skulle flytta till London. Jag var jättedeppig hela dagen (för min egen skull alltså) och det kändes som jag nu sa hej då för alltid till min bästa vän. Trodde att dte var sista gången vi skulle ses för att han förmodligen inte skulle komma hem till Sverige och hälsa på. Jag sa till honom att jag inte heller kunde begära av Sebbe att han skulle tycka dte var ok att jag åkte till London o hälsade på heller. Så dte var verkligen avsked på högsta nivå. Vi satt vid Hornstoll på kvällen vid en plats vid Street nära vattnet. Vi pratade och tog 100-tals bilder. Sen runt 8.20 sa vi hej då och det bara brast och jag tjöt när vi kramade om varandra sista gången. Sen åkte jag till jobbet och var ledsen hela natten ända till K ringde mej vid 05 och vi pratade hela vägen ut till Arlanda och han skulle gå ombord på planet. Sen åkte jag ju till London 1 ggr under hösten o 1 ggr på våren när Sebbe sagt att det var klart att jag kunde åka och hälsa på honom i London.
Idag har vi hört av varandra på ett eller annat sätt varje dag i 356 dagar, ett helt år. Antingen via Skype, sms, samtal eller träffats. Varje dag under 1 helt år. Det e ganska stort faktiskt :)
Sebbe brukar säga: Ni kan ha hängt i flera timmar på dan och sen sitter ni o pratar på kvällen i tel. VAD KAN NI HA ATT PRATA OM? Ni är lika konstiga båda två, säger han. Han säger också: Jag behöver inte fråga vem det var du pratade med för jag hör när du pratar med Kiril för kavliten på samtalet är så låg :)

Ja nu har ju saker o ting ändrats och Kiril har kommit hem till Stockholm igen. Underbart! Känns fint att ha honom hemma igen och det bästa av allt det där, jag har min vän igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar