lördag 18 september 2010

aj

Hola Hola, har inte varit så aktiv de senaste dagarna. Mycket beroende på att jag har jobbat och varit på ett jobbigt tandläkarbesök. De skulle dra ut min visdomstand som gav mej krångel i slutet på sommaren. Det tog lääängre tid än vad hon trodde det skulle göra. 2 timmar låg jag där och skrek, grät och snyftade om vartannat. Jag orkar inte ens skriva om det men jag hade med världens finaste Kiril och han satt där och höll min hand hela tiden. Han klappade om mitt ben när jag grät och höll om benet när jag fick frossa. Äkta vänskap kallas det! Han såg till så att jag kom hem ordentligt och vi köpte lunch och sen hem till mej.
Catta kom hit efter jobbet o hjälpte mej med Nutti och fixade middag senare på kvällen och var även hon en pärla! Jag är så himla tacksam för all hjälp!!!
Sebbe kom hem sen och tog över och jag sov hela kvällen o hela natten. Orkade inte ens lämna på dagis dan efter utan det fick Sebbe göra. Jag skulle jobbat helgen men fick gå hem inatt för jag hade så ont så jag grät. De lyckades få in en personal som tur var.
Slutpratat om tandhelvetet nu!
Den här helgen är farmor Gudrun på besök. Det är alltid mysigt att ha henne här. Hon är så fin! Jag har legat o svit nästan hela dagen pga av antibiotikan och Citodonet som jag äter. Jag hoppas det snart ska bli bra.
Regnar som tusan gör det också

1 kommentar:

  1. vad jobbigt för dig vännen! Tänker på dig! Kramar!

    SvaraRadera