tisdag 21 september 2010

Badrumskåpet

Inte så glammigt men det går bra ändå, det är praktiskt :)
Ja här bjuder jag er en titt in i badrumsskåpet :) Har tänkt på det här med badrumsskåp:) En kul grej bara, inget att brusa upp för nu om det var nån som gjorde det! Jag älskar badrumsskåp. Man ska ju inte titta i andras skåp såklart men är det öppet så why not :)) Se men inte röra självklart!

Flaskor, tuber och burkar som trängs, mannens artiklar, kvinnans, barnens...i en enda salig blandning. Jag har då aldrig varit med om ett badrumsskåp som varit för stort. Alltid ramlar det ut saker och man tappar partfymflaskor i handfatet och svär över eländet. Man svär över oordningen som råder, tandkräm som kletat av sej när NÅGON inte skruvat på locket osv...
Jag kan bli avundsjuk när man ibland har sett bilder på en del badrumsskåp på olika bloggar. Där trängs det dyra parfymer med ännu dyrare krämer i miniatyrburkar. Ansiktskrämer, ögonkrämer, läppbalsam för 400 spänn..jag vill också ha sånt men nu får jag nöja med med läppbalsam från The Body Shop för 60 spänn som jag faktiskt råkar gilla :). Det går lika bra det! När jag sen börjar bli gammal (för dte är jag inte än!), så kan jag lägga lite pengar på en antirynk-krämer. När jag var gravid köpte jag Biotherm. Till allt hade jag det märket, håret, kroppen, ansiktet.. och jag älskar det, men det är ju dyrt som tusan. Fast dock så räcker det länge.

Jag vill gärna ha ordning i skåpen men efter ett tag så ser det alltid ut som en bombnedslag. Är man tjej så har man alltid för mycket saker. Rensa? Ja det gör man ju men fyller ju genast upp med nya grejer igen. Flaskor då? Jag kan köpa en flaska för att den är fin..hur dumt är inte det??

Men jag är tjej...det är min ursäkt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar