onsdag 22 september 2010

Pajbak med en trött liten kille

Min och Alexanders början till blåbärspaj
Har haft en lugn dag och det har behövts. Åker ju dagligen till tandläkaren o spolar och lägger i nya tussar. Asjobbigt!!! Grejen är att jag spänner mej hela tiden och sen får jag huvudvärk. Vilar varje dag när jag kommer hem faktsikt och jag behöver det. Sen hämtar jag Nutti från dagis och fixat middag, pratar och leker med honom.
Sebbe är ikväll o tittar på Kalmar FF mor AIK med några kompisar så vi har varit hemma själva jag o lillen i kväll. Han slocknade dock i soffan redan vid 19 och då hade vi just börjat baka blåbärspaj, så jag bara klädde av honom o bäddade ner honom. Han hade inte sovit på dagis idag så det var därför han slocknade så tidigt. Nu sitter jag här o siffan o känner mej jättetrött (av alla jävla läkemedel). Skulle jobbat inatt men har avbokat mina nattpass den här veckan. Jag fixar det helt enkelt inte. Så fort jag böjer mej ner så dunkar det o pulserar och ibland även blöda...
Jaja nu ska jag inte tjata ihjäl er om mina tandproblem. Är själv trött på att älta det :)
Nu sitter jag här och försöker baka pajen klar och avsluta Nuttis o mitt verk. Sen blir det en tidig kväll. Vet inte ens om jag orkar vara uppe till min darling kommer hem. Det blir ju så mörkt nu på kvällarna också, så man blir lite slöare på nåt vis :) Ha dte toppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar