tisdag 21 september 2010

FEL sms till FEL person och barnrumsinredning

Alexanders nya väggtext
Idag gjorde jag en mindre kul grej, som jag ändå kan skratta lite åt iallafall :) Det är så typiskt mej så det finns inte..

Skulle skicka ett sms till Kiril och skickade till min tandläkare istället. "Jag skrev: Hej, vill du dricka vin och dansa lite på lördag? Om käften är ok alltså :)))"

Har haft en riktigt härlig dag med finaste Alexander...Inga större trotsutbrott och det är skönt för jag hade ändå inte orkat med några fighter. Han har hjälpt mej med tvätten idag för jag har inte orkat göra det innan pga av alla tabletter jag måste ta, men det känns som det finns ljus i tunneln. Jag hoppas att infektionen snart ska ge med sej. Det är asjobbigt att vara trött och ha ont hela tiden som jag haft i en vecka nu..

Han är så fin och go min lille prins, ..satte upp hans väggtext som inte blivit av innan. Det står God Natt och jag har hängt den över hans säng..Jättefint blev det och han var så stolt...Bilden ser ni ju som sagt var ovan :) Jag ska fixa iordning hans rum ordentligt nu framöver. Göra det mysigt och köpa mer saker att inreda rummet med. Det är fint nu också men det känns som jag inte är färdig med barnrummet riktigt. Barnrum är ju bara sååå kul att fixa med!
Nu ska även mamma säga god natt. Det är en dag även imorgon...




1 kommentar:

  1. Hahaha!

    svar: Ja det är såååå roligt med barnkläder och prylar! Skulle lätt kunda handla ihjäl mej haha

    SvaraRadera