måndag 6 september 2010

På besök hos kusin Christian o Jenny

I lördags var vi på besök hos min kusin Christian och hans fru Jenny som fick tvillingar i juni. Mathilda var en stolt storasyster och hon har blivit så stor tjej nu :)

Vi kom dit runt 12 och gick husesyn. Vilket hus alltså! Jättefint!!! Det var så mysigt att träffa dem för det var verkligen jättelänge sen! Jag hade med mej presenter från mamma o Kjell och Mona o Anders till tvillingarna och Mathilda. Christian hade gjort en god låda och vi åt o pratade. Mathilda och Alexander hade inte tid att sitta stilla och äta utan hade myror i brallorna. De lekte verkligen jättebra och Mathilda visade hur man skulle gå i trappan för att inte ramla. SÖTNOSARNA!!!!

Min andra kusin Johan och Anette samt deras barn kom också förbi. Tyvärr var inte Johan med för han var bortrest. Mne det var jättekul att träffa alla. Anette hade med sej deras barn också.

Sen var det dags för chokladkaka som Jenny hade bakat. Jättegod den också! Det var riktigt kalasgott alltihopa! Vi var kvar ända till 17 på kvällen och tiden gick så fort. Alldeles för fort!! Vi åkte sen hem till pappa.

På kvällen åkte jag hem till Kiril och vi drack vin o hade jättetrevligt. Jag kom hem sent. Alldeles för sent men fick sovmorgon dagen efter och steg upp 12.30 (!) Då var killarna iväg och gungade samt fikade. Sen städade vi allihopa när de kom hem och sen gick vi ut ca 2 timmar på promenad. Vi åt middag vid Hötorget och sen åkte vi o storhandlade och sen hem och tog det lugnt. Vi var alla trötta men det har varit en superhelg! Så härligt att träffa sina kusiner. Det blir ju inte så ofta men när dte väl blir så är det jättekul!!!
Tog kort hos Christain men glömde fråga om dte var ok att jag la ut bilderna så det får bli privat. Lägger aldrig ut bilder på andra utan att fråga först! Sånt är jätteviktigt!
Tack Christan o Jenny för en jättehärlig dag hos er! Hoppas ni kan komma hem till oss snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar