lördag 25 september 2010

fin höstdag

Finaste Jenny ever!!!
Hur vacker kan man bli??

Hej igen alla glada!
Har varit lite off senaste dagarna. Haft lite ont, lite mycket med allt...Nutti är raslös och jag måste hitta på saker som han kan pyssla med. Har köpt taveldukar som han får måla på. En som var jättestor och han fick måla med nån speciell färg och kleta bäst han ville. Vi har även införskaffat förvaringssaker till hans rum osv. En nattlampa och lite gosedjur. Blev jättefint i hans rum. Tavlan som han gjorde är redan uppsatt på väggen i hans rum. SÅÅÅ FIN! Jag är riktigt nöjd med hans rum nu. Har pratat med Kiril ikväll. Han hade taggat mej på ett par bilder på FB. Nice. Sen hörde jag av Jenny Kalpakas, fd Tyrsing. Henne var det länge sen man såg. Hon är typ världens bästa mamma med världens energi till 5 grabbar! Det kallar jag powermama! Alexander älskar Jenny villkorslöst (jag med såklart)! Vi ska ses i veckan och fika/luncha. MYS!! Hon är en sån mamma som jag önskar att jag vore...men jag är bra somn jag är också...:)
Ska träffa henne och vi ska skratta och prata och fjanta som vi alltid gör :) Gröna Lund ska man inte gå med nån annan än JENNY! Shit va kul vi hade det där!

Har inte så mkt att skriva om. Kan inte ens skryta om att jag har powerwalkat för det har jag inte gjort sen jag tog bort tanden. Så fort blodet cirkulerar fortare i kroppen desto mer bultar det i käften. Antibiotika äter jag och tycker mej fan ha gått upp i vikt av den. Fast vågen pekar på samma som innan. Kanske bara för att jag VET att man kan gå upp av anitbiotika. Jag ska ta en cigg och sen lägga mej. Killarna sover redan och jag var uppe ett par ggr inatt för värken så jag hoppas denna natten blir bättre!
Have fun!

2 kommentarer:

  1. ÅÅhh finaste du finsate lindis,, saknar dig som attans,, älskar dig så o din lilla Alexander e ju bara för go,, grönan var the shiiiit,, KUL JUL vi hade.. älskar att var med dig,, din humor ditt sätt du allt.. jag saknar dig gillar dig o älskar dig såååå... längtar tills vi ses,, Kärlek♥

    SvaraRadera