torsdag 2 september 2010

Pläd o sängkläder


Ja det här hittade jag i en liten butik inte långt från där vi bor. Håller på att testa lite olika stilar som passar in i vårt vita hem.

Det e svårt det där måste jag säga...ena dagen gillar jag nåt för att nästa dag vilja ha nåt annat. Men så länge basen e vit som hos oss, så kan jag bara byta ut detaljerna och byta med nåt annat sen.

Ljus...ja det måste oxå införskaffas. Stora höga blockljus i olika storlekar. Så här efter sommaren så har jag inte så mycket ljus. Det är här IKEA kommer in..så många olika varianter av ljus och till billig peng. Sen kan man såklart köpa ljus överallt. Hittade en söt butik i Gamla Stan för ett par år sen som hade hur mkt ljus som helst. Dit kanske jag går nån gång. Men aj va dyrt det var där. Blir nog till att börja med IKEA :)
Nu ska jag iväg o jobba, ha det så bra mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar