måndag 20 september 2010

Valvaka och självömkan

Vin/danskväll hemma hos Kiril
Vin/danskväll hemma hos Kiril Slänger in 2 festbilder från nån helg för ett tag sen. Där mådde jag fint må ni tro :)


Har nu haft ett par tuffa dagar. Fick gå hem från jobbet i fredags natt då jag inte fixade det längre. Ont i käften är inget kul alls! Har varit hos tandläkaren igen o allt ser ok ut men att dte kan ensvisas med läkningen. Var hemma från jobbet hela helgen och sov mestadels av tiden. farmor Gudrun var som sagt var här och det var jättetrevligt som vanligt! Synd bara att jag inte mådde så bra. Så fort jag kommit hem på natten på fredagen så spydde jag ner hela köksgolvet. Fräscht va?

Jag har pratat med min chef idag o berättat läget och det var i sin ordning. Snart är det dags att hämta Alexander på dagis. Vi försov oss idag och jag klädde på honom medans han fortf låg i s'ängen o han vaknade när jag satte honom i vagnen. STACKAREN!! Men de skulle ha picknick i skogen idag så dte var viktigt att han kom i tid så han inte skulle missa dem. Vi hann iallafall :) Duktiga unge!

Röstade såklart igår och följde valvakan nästan ända till slutet nerbäddad i soffan. Vet inte vad jag ska säga om SD entré in i riksdagen. Det är tragiskt...vart är Sverige på väg? Man blir mörkrädd...

Med detta avslutar jag dagens inlägg, kanske blir det nåt mer bloggand eikväll. Får se om jag orkar. Catharina kommer hit efter jobbet o hänger med oss lite. Skönt säger jag bara!!

1 kommentar: