söndag 5 september 2010

En fantastisk dag och kväll!!

I fredags efter dagis träffade vi våra söta vänner i fruängen, Emilia, Julian o lille nathaniel. Vi fikade o killarna lekte i lekrummet. Underbart att hänga med dom! Sen hoppade killarna i nån hoppborg för det va minsann marknad. De hoppade medans jag o Emilia stod o frös häcken av oss. Sen skiljdes vi åt och jag o nutti åkte o handlade och sen hem. Det va ruggigt o kallt ute och när vi kom hem tände vi massa ljus och bäddade ner oss med täcken o kuddar i soffan o tittade på både nuttiprogram o lindaprogram:) Alexander va uppe senare och vid 21.30 sa jag att det var dags att lägga sej. Jag va uppe ett tag till och sen bar jag över lillen till vår säng o kröp tätt intill honom o slocknade. Sebbecsom va ute kom hem ca 03. Jag pratade med honom på kvällen och tänkte på vilka fina pojkar jag har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar