måndag 6 september 2010

AHHHH, jag missade!!!!


Idag när jag skulle lämna på dagis så ser jag att alla ungar har ryggsäckar med sej, FUCK! Jag kan inte minnas att det skulle vara någon utflykt??!!. Hela förra veckan så sa de att allt inte har kommit igång ordentligt. Men tydligen så hade de lagt lappar i lådorna som jag glömde titta i när jag hämtade i fredags. De skulle vara i skogen men sa att jag inte behövde oroa mej för de hade frukt, riskakor och vatten med sej. Mitt mammahjärta brast i miljoner bitar! Jag frågade när de skulle gå från gården och det var 10 min kvar...jag sa bara att jag möter upp dem på vägen. Skyndade mej till affären och handlade jordgubbsfestis och hem och bredde smörgåsar. Letade som en tok efter hans lilla ryggsäck och hittade dne till slut. Har ju inte haft den på hela sommaren. Jag fixade matsäcken och sprang för att inte missa dem och jag hann precis möta upp dem för att sätta på lille äslklingen ryggsäcken så att han också skulle få ha rygga och äta sin medhavda matsäck..Det var inte det att jag ville att han skulle ha nån viss mat utan det är ju hela grejen att ha en ryggsäck och äta sin egna mat...Jag var helt genomsvettig när jag pussat hej då och gått hemåt igen...men nu var mammahjärtat helt igen!


Har träffat min fina vän Emilia Schörling idag. Skriver om det ikväll samt lägger in bilderna jag nu har fört över på datorn. Ska hämta lilleman nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar