tisdag 7 september 2010

Lunch o mys med Emilia Schörling

Buffén
lunchen
Jag
Söta Emilia!!

Skulle bloggat igår kväll men låg o kved i soffan för att jag hade magont. Sviterna efter för mycket cupcake-smet :/

Var på dejt med världens bästa Emilia Schörling igår. Vi möttes upp o tittade lite i affärer och sen när hennes lille Nathaniel somnat så satte vi oss och åt lunch. Det blev salladsbuffé. Ni vet sånt där ställe där man kan peka vilka sorter man vill ha. Det finns hur mkt som helst där, lax, hommous, bulgur, sallad, pasta, räkor, broccoli, tomatblandning, fetaost, kräftstjärtar osv...Vi satt där och åt o pratade. Vi hade en diskussion om hur män o städning går ihop :) Emilia är verkligen en skön person om man kan skratta med. Vi satt där länge och hade det trevligt. Vi gick vidare o tittade lite mer i affärer och sen skiljdes vi åt. Jag gick hem o plockade lite i Alexanders rum och sen hämtade jag honom fr dagis.


Vi bakade cupcakes på kvällen o åt massa smet och med det menar jag MASSOR! Vi lämnade kvar halva bunken o satt på golvet o hävde i oss. Det var smet överallt :) Sen kollade vi på lite tv och Alexander lekte medans jag försökte få nån ordning i köket. Sen var det läggdags och jag hade vid det tillfället skitont i magen av all smet. Tur inte lillen fick ont men han åt inte så mycket som jag, som tur var! Jag låg deckad i soffan hela kvällen. Kollade på CSI Miami kl 20 och sen kom Sebbe hem efter sin träning o vi tittade på CSI New York kl 21. Sen vid ca 22 la jag mej i sängen o somnade stört! Underbart! Sebbe satt kvar uppe och tittade på nått nytt program av Fredrik o Filip som hette typ Lite sällskap eller nåt sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar