torsdag 9 september 2010

Världens bästa Alexander!

...och så hamnade jag här när jag egentligen bara skulle stänga av datorn som stått på från kl 08.30 idag :) Hade tänkt sova men så började jag vika tvätt och plocka ur diskmaskinen och nu är jag pigg..men ska faktiskt stänga av snart och lägga mej.
Vi har haft en bra dag idag. Hämtade lillen tidigt och vi målade med vattenfärger när vi kom fr dagis. Sen lagade jag middag. Det blev fiskpinnar med potatismos. Vi satt där vid bordet och småpratade och jag inser plötsligt hur stor han är nu vår son...en liten ung man sitter mitt emot mej och vi samtalar. Finaste älsklingen! Sen är det bad och hårtvätt (med protester till en början) och sen la vi oss i stora sängen o tittade på en massa barnprogram på datorn. Det var mys! Sen borsta tänder, fixa välling och säga godnatt. Pappa tränade idag så han kom hem senare. Alexander var fortf vaken och Sebbe gick in o satte sej på sängen hos honom o samtalade om allt som hänt under dagen och jag gick in o satte mej hos dem. Sånt gillar vi i familjen :)
Sen blev det Idol och efter det CSI Miami. Sen ringde en gammal vän som jag inte hört av (eller hört av mej till heller) på ett par år och vi pratade ett tag. Det var trevligt!
Nu är det natta för mej!
Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar