torsdag 13 maj 2010

Kristi Himmelfärd

Nu har jag äntligen kommit igång med bloggen. Hoppas alla gamla läsare ska hitta hit. Jga kommer ha kvar den gamla bloggen tills vidare men det komer inte att uppdateras alls där inne, skulle det mot förmodan strula med denna så kan jag alltid gå tillbaka, men det ska vi inte hoppas på .Känns bra med Blogspot än så länge. Smidigt att lägga upp bilder och det går snabbt. Inget krångel. Hoppas det ska fortsätta så här :)

Idag händer inte så mycket. Jag vaknade vid 11.30 idag. Fick sovmorgon o det var så himla skönt! Har stekt pannkakor till killarna och nu ligger de o vilar middag. Sen kommer Gustav o Lova hit. Vi ska leka och sen blir dte lite middag ikväll. Funderar på nån god fiskrätt. Idag är det Kristi himmelfärdsdag så vi e lediga hela familjen. Mysigt! Vädret är varmt men molnigt. Jag är glad så länge det inte regnar och är kallt. Blir en tur till lekparken sen och kanske en glass.

Ikväll är det visst hockey och Sverige som spelar. Jag är inte ett dugg intresserad så jag lär väl hamna framför datorn som vanligt. Skriver mer då. Har inte så mycket mer att förtälja just nu. So long!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!! Ville bara skriva att jag har iaf hittat hit :) Hoppas ni får en mysig helg! Själv sitter jag hemma själv, Wille sover, och C är hos sina kompisar. Tror du vi hinner ses snart innan bebben kommer??? Hur jobbar du nästa vecka???
    kram, Hanna

    SvaraRadera
  2. Hanna: nästa vecka jobbar jag ganska mycket. Går av på måndag morgon (sover hela den dagen) och sen ledig på tis. På ondag har vi planeringsdag o åker på nån jäkla kryssning, tor jobbar jag..shit alltså! Gör inget annat än jobbar känns det som! Veckan efter det så är jag långledig..när är du beräknad?

    SvaraRadera