lördag 22 maj 2010

Lite update och Grönan

Sorry att jag inte skrivit på ett par dagar. Haft fullt upp. Dagen efter kryssningen så firade vi förskolans dag och när jag satt där som bäst och hade en Läkerol i munnen så biter jag av halva min tand!!! Haft problem med den tanden och nu rök halva. Stor som en ärta! Jag fick ju såklart panik o ringe direkt till tandläkaren. Fick en tid dagen efter (igår alltså). Hade med mej Citodon till jobbet på natten utifall att jag skulle få ont. Detta hände kl 16.30 och att ringa och sjukskriva sej vid den tiden gör man bara inte. Men oj va jag kände efter. Haft sååå ont i den tanden innan och jag vet att jag inte skulle fixa att jobba med sån smärta. Men som sagt, inget ont som jag inte klarade av.

Var hos tandläkaren igår och hon fyllde upp den provisoriskt. Jag skulle vara där 12.40 och Sebbe åkte till Skövde med jobbet igår så jag tog Alexander till dagis och kom inte hem förrän kl var 9.40. Ingen ide att sova så jag ringde Lisa och vi tog en fika och direkt till tandläkaren och sen hem o hämtade Alexander från dagis. Jag var helt slut så faster Hanna kom o hjälpte mej med Alexander tills Sebbe kom hem. Var öm i munnen och hade huvudvärk. Sen åt vi tacos allihopa. Gick o la meh tidigt igår kväll. Kände mej irriterad och hängig o då är det lika bra att hålla sej undan så det inet blir massa onödiga gräl :)

Ja dte är väl uppdateringen sen jag skrev sist. Har ätit massa smoothies och det är supermums! Nu är grabbarna ute o leker och jag fick sova ut ordentligt. tack Sebbe!

Sen blir det Gröna Lund. Ska bli jättekul. Det är bara jag, Seb o Nutti som åker. Ska kolla om han har åldern inne för barnkaruseller. Kanske är 4 års-gräns? Jaja hur som helst så drar vi dit och har det lite mysigt.

Hoppas värmen håller i sej och att ni får en bra dag! Kommer nog in här o bloggar ikväll också. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar