fredag 28 maj 2010

Vad ska jag ha för rubrik??

Hola:) jag skulle ha bloggat ikväll men det har inte funnits tid till det. Har tittat på Eurovision Song Contest bland annat. Satt där och förfärades av olika inslag. Hur röstar folk egentligen? Anna Bergendahl gick inte till finalen tyvärr. Tyckte om henne. Jaja, jag ska inte bli långrandig om det utan logga ut från datorn och sen ta en cigg och sen borsta tänderna o tvätta och sen marsch i säng. Inatt var jag uppe så sent så jag vågar inte ens skriva ut det här. Det resluterade i att vi försov oss idag på morgonen. Men det gick bra ändå.
Idag hände en fantastisk grej som jag inte kan skriva här inne än. Vet inte hur känt det är i cyberspace än så jag ska inte avslöja nåt.
Ohh jag kan verkligen inte sluta skriva när jag väl börjat. Men nu sätter jag PUNKT! Dröm sött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar