onsdag 12 maj 2010

update

nattmöte och jobbarnatt
Ikväll är dte nattmöte kl 19 på jobbet och sen går jag direkt på mitt vanliga pass. Lite segt att vara på jobbet i över 12 timmar men snart är jag lågledig. Bara imorgon natt också :) NIIIICCCEEE!Nu tänkte jag för ovanlighetens skull komma i säng o sova ett par timmar så jag orkar med allt. Brukar lägga mej innan jag går på ca nån timme innan men idag unnar jag mej det :)Lämnade lillen på dagis och de skulle ha picknick med sej idag. Jättemysigt. de har det varje onsdag, då går dte till skogen och idag skulle de även titta på svanarna:) Min lille älskling!!!!!Nu är det natta för mej, do not call me folk!!! Puss och kram
2010-03-17 @ 11:30:06AllmäntKommentarer (0)

En mammas lycka och kärlek i livet
Var hemma idag...tog det lugnt. Framåt dagen så får jag sån längtan efter Alexander. En sån där otroligt stark längtan. Jag hade skrivit upp honom till 16.30 för att få en dag ledigt innan jag börjar mina sista två pass denna perioden. Men där satt jag o bara ville ha hem mitt barn...jag ringde dagis och frågade om det var ok att jag hämtade tidigare och det var det såklart. Jag slängd epå mej jackan o skorna och gick i solen och njöt av värmen. Väl där så möttes jag av en glad liten skitunge. Han var på strålande humör. Hade tänkt en tanke att jag kanske skulle ångra att jag inte fick min enda egna dag men jag behövde inte oroa mej. Ibland kan det ju vara så att man har att göra med en trotsig 3-åring och då kan det vara lätt att vara efterklok. Men detta var ett bra beslut!!Vi tog det lilla lugna hem. Jag frågade honom om han ville gå till mc donalds och sen gunga. Men han ville gunga och sen hem o baka chokladbollar. Vi gungade utanför huset och han var måtligt road. Han var för stor för babygungan och för liten för de andra. Det fanns en stor korggunga som han tyckte var ok iallafall. Sen gick vi hemåt och bakade chokladbollar. När vi bakat klart så tog vi en liten röd/vitrutig filt och hade saft och chokladbollar på ett fat och hade picknick i Alexanders rum. Han njöt som tusan och tyckte det var så mysigt!!Sen busade vi i sängen och lekte kurragömma. Nu tittar han på dvd och myser under filten och jag fixar fiskpinnar och potatis, remouladsås och sallad. Sitter här vid bardisken o övervakar maten och tänkte blogga lite under tiden.Detta har varit en såååå mysig eftermiddag!! Min fina älskling!! Mamma älskar dej så! Puss
2010-03-16 @ 17:31:51AllmäntKommentarer (2)

Helgen
Sorry att jag inte bloggat nåt alls i helgen. Men som ni vet så har jag jobbat och då finns inte mycket tid till annat. Det gick bra. Men det e aldrig kul på fredagarna...men nu släpper jag det :)I lördags så var Sebbe och Alexander och köpte en ny dammsugare. Den andra pajade och de dagarna när vi inte hade någon dammsugare höll jag på att bli tokig. Vilken oumbärlig sak dammsugaren är alltså. Man klarar sej inte utan. Jag använder den nästan varje dag. När man har barn så blir dte smulor och plock lite överallt.När jag vaknade så åt vi middag och sen var dte dags för lite mys innan jag begav mej till jobbet igen. Samma sak på söndagen. Killarna gick och gungade och promenerade. Detta va lite kul: När de kom hem och skulle åka hissen så mötte de ett par grannar som bor i trappuppgången och då säger Alexander: "Min mamma ligger och sover på dagarna". Ungar! Jag skrattade så när Sebbe berättade det :)Det har inte hänt så mycket mer..Igår sov jag också eftersom jag gick av igår morse. Jag städade när jag kom hem. Killarna har ju varit "själva" så det var lite rörigt. Hatar att vakna upp till det. Sen sov jag och sen hämtade jag på dagis, vi åkte sen o handlade lite och sen hem, fixade middag och la i en tvätt och sen var dte lek o bus och lite barntv för den lille. Sebbe tränade och kom hem senare. Jag nattade Alexander och när Sebbe kom hem så la vi oss i sängen, tände massa ljus och kröp ner under täcket och tittade på tv4play och kanal5play. Vi tittade på solsidan och Dating in the dark. Det var såååååå mysigt!!!! Vi ska göra det ikväll igen. Det kommer nog bli vår nya grej :)Idag är jag ledig, gör ingenting. Solen skiner och isen börjar smälta. I helgen var det två damer som hade åkt skidor på isen och såklart brakat igenom så barnkåren var där. Hur jävla dum får man bli??? De har haft hela vintern på sej!!! Tycker nästan att de får skylla sej lite själva. De klarade sej båda två som tur var men tänk människor, TÄNK!
2010-03-16 @ 10:33:18AllmäntKommentarer (0)

Fläskfilé och fyllda kylar
Igår var jag o storhandlade mat. Jag tycker faktiskt dte är kul att handla mat. Välja varor, lägga ner i korgen och sen stoppa in allt i frysen/kylen som jag alltid rensar innan jag åker o handlar. Sen kan man njuta av ett fullspäckat matförråd. Nåt som jag inte klarar av hemma hos oss är ett tomt sådant. Mår dåligt av det. En välfylld kyl och frys är rofyllt. Nu ska ska jag inte flumma till det ännu mer, men jag tycker om att storhandla. Idag var jag nere på Konsum och köpte hur mycket fläskfilé som helst. Vi åt det förra helgen och jag njöt så. Inte så ofta jag äter det och nu inser jag hur mycket jag saknat det. Mysigt på helgen att äta gott.Idag vet jag inte vad det blir för mat. Sebbe pratade om natjos (jag VET att det inte stavas så men nu vet ni vad jag menar) Jag ska jobba inatt så jag är inte helt uppladdad för myskväll som ni kanske förstår. Fy fasiken va surt att sticka iväg på fredagarna..hatar det!!!! Lördagen går ok ändå och söndagen ännu bättre...men fredagarna. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Men ska inte förstöra dagen med att tänka på det!Sitter här och ugglar, not much happening...precis som det ska vara :)Nu lagar jag fiskpinnar och potatis med remouladsås och sallad. Gottit värre! Jag får se hur dte blir med bloggandet i helgen. Om jag har ork och lust så :)
2010-03-12 @ 11:40:26AllmäntKommentarer (0)

Sebastian, min fina underbara älskling..
Vill tillägna detta inlägget till min fina underbara Sebastian. Du betyder så mycket för mej. Jag känner mej halv utan dej. Av vår kärlek kom ett litet kärleksfrö som sedan växte sej och blev ett litet barn, vår finaste lille älskling Alexander...Mitt liv är inte värt något utan er. Jag älskar er nu och för alltid!Puss och kram Coffee/mamma
2010-03-11 @ 22:06:28AllmäntKommentarer (0)

Choklad choklad choklad
Fan va jag är sugen på choklad. Jag blev det efter att jag tittat igenom mina bilder på datorn och får syn på denna underbara syn! Jag blir galen!!!! Bilden tog jag o Alexander i julas då vi bakade julgodis...det är olika sorteras choklad, vit choklad, blockchoklad, mjölkchoklad, nougat....vadå vattnas i munnen???
2010-03-11 @ 11:21:11AllmäntKommentarer (0)

softa i soffan är soft
Idag har jag en dag alldeles för mej själv och jag njuter till fullo. Jag bloggar lite, zappar mellan kanalerna på tv:n, ska lägga mej o sova lite sen. Sov inget bra inatt så jag är trött. Men nu är jag här och är mer än sugen på att blogga lite och hålla er uppdaterade om vad som händer. Tycker faktiskt att jag har blivit flitig på blogganden på sista tiden.Har just ätit sparrissoppa och nybakat bröd. Det var riktigt gott. Efter dagis så gick jag en skön powerwalk. Det var inte så mycket power i dag men jag gick iallafall :)Är sugen på att köpa ny badrumsmatta och nya badlakan/handdukar. Vet inte vilken färg bara (i-landsproblem?) Grönt? Rosa? Rosa skulle dock inte Sebbe gilla:( Badrummet är ljust så vilken färg som helst passar.Köpte fina tulpaner. De är inte som vanliga utan mer spetsiga. Jättefina faktiskt! Bild kommer här:Lite suddigt blev dte visst men de är superfinaJag fyndade orkidéer för ett tag sen. Tro dte eller ej men 39 kr st kostade de på Konsum. Har dem i köket. Tänkte att de säkert dör snart men jäklar vad liv dte äår i dem:) En bröt jag av av misstag när jag skulle planera om lite till annan kruka. Den tackade mej genom att vissna på två röda...men den andra står kvar och blommar. Tycker väldigt mycket om orkidéer. Det är så myket liv i dem (om de är blommiga och utslagna såklart!). Städade hemma igår och har toaletten kvar. Orkar inte ta dte nu. Väntar tills ikväll. Då ska jag slänga in en maskin. Va coolt att "bara slänga i en maskin". Slippa tvättstugan är guld värt! Här kommer en bild på leopardklänningen som jag kollade på. Hittade även en annan vit/blåblommig klänning i samma modell.En osminkad sanning
2010-03-11 @ 11:16:41AllmäntKommentarer (1)

lite allt om inget
Har jobbat inatt och det gick bra. Hade gärna velat vara hemma inatt men dte är bara att åka dit och se glad ut. Jobbar sen hela helgen och det är dte västa av allt. Hatar att jobba helger. När alla andra går med systempåsar, handlar god mat och kanske lite nya fräscha blommor att ha på bordet. Ohh det e tungt att släpa sej till jobbet då. Då vill jag vara hemma med min familj..Men nu är läget som det är och jag antar att jag ler medans jag går från jobbet på måndag morgon :)Har sovit bra idag på dagen. Kanske för att jag glömde sätta på ljudet i min mobil. Hade 4 missade samtal så det var ju tur att inte dagis har ringt. Har alltid mobilen på ljud utifall de ringer ang Alexander men då vaknar man ju så fort nån annan ringer också...lite segt dock för dte är ju ändå min natt även om klockan är 12 på dagen. Så ni kära läsare: skicka gärna sms. Jag ringer alltid upp :)Igår innan jag drog till jobbet så stannade jag på Vivo och köpte med en bulgursallad med kräftstjärtar. Ta mej tusan va det är gott! Idag blir dte dock sushi. Har ju blivit lite avskräckt vad gäller sushi sen i fredags :=) Men nu ska vi upp på hästen igen! Berättade för Kiril om att jag kanske nu inte kunde äta sushi mer för att jag associerar det till ont i magen (skitont!!). Då sa han att jag kunde titta på medans han åt det haha. Jag lär ju inte vara sen att doppa laxen i soyan!Idag efter dagis var det pannkaka på menyn. Med Nutella såklart! Alexander äter så bra och det gör gott i mitt hjärta. Man ser att han lägger på sej lite. Han kan behöva det hihi. Men nu är han jätteduktig!Nu ska jag återgå. Sebbe kommer snart hem fr jobbet och jag ska slappa i soffan!
2010-03-09 @ 18:40:34AllmäntKommentarer (0)

Barndomsvänner
JohannaHar pratat med min barndosmvän Johanna idag. Vi har känt varandra sen vi var ca 4 år, alltså så har vi känt varandra i ca 26 år :)). Time flies by! Vi har gått igenom mycket under dessa år. Vi pratade ett tag o det är kul att ha vänner från "förr" också. Verkligen! Hon är en bonnajänta från de småländska skogarna. Nu vet jag att hon flinar när hon läser detta. Själv tycker hon att jag är en Sthlm Wannabe...hahaJobbdags! Jepp, så är dte faktiskt...jobbdags igen. En ny period börjar men det känns ok ändå faktsikt. Drar ju till London om 2 veckor och det ska bli såååå skönt att få komma bort fr allt och bara få vara Linda. Mamma kommer ju upp då så det dåliga samvetet är som bortblåst. Nu måste jag ta mitt pick o pack och ladda inför natten. Men innan dess så hinner jag med lite mys med killarna.
2010-03-08 @ 19:17:17AllmäntKommentarer (1)

SOFFKAOS
Vår soffa har varit knas ett tag. Vi har dragit på att köpa en ny men nu var det dags. Vid 9.45 vaknade jag av att sebbe kom in i sovrummet och sa: Vi måste åka till IKEA och köpa en ny soffa, NU! Sagt och gjort. Vi åkte dit och kom hem med en ny soffa, ett soffbord, en jättefin trämöbel till Alexander där han kan ha sina leksaker i. En tavla till köket, 3 limegröna kuddfodral till soffan och 2 st plädar (en grön och en brun),3 par gardiner (till köket, sovrummet o Alexanders rum). De till Alexanders rum var så himla söta och det var Sebbe som valde dem så fort han såg dem. Jag tycker det är så kul att Sebbe engagerar sej lite i inredning och inte bara jag som styr och bestämmer. Vi fick hem allt på eftermiddagen och började genast montera ihop allt. Gustav o Lova kom till oss och Gustav hjälpte Sebbe medans jag passade kidsen. Den gamla soffan åkte upp på vinden. Måste hitta nånstans där man kan dumpa den (en soppstation menar jag såklart) Vi åt flashiga falukorv och makaroner vid stora varadgsrumsbordet och hade tända ljus överallt. Det spelar verkligen ingen roll VAD man äter när man har trevligt sällskap och lite mysstämning.Sen var det dags för nattning. Alexander hade inte sovit middag och var lagom trött och ÖVERTRÖTT! Men han kom till ro och somnade sen sött :)På kvällen fixade jag o Sebbe gardinerna i rummen och gjorde ordning. Det blev fint, men det kändes inte som att man var hemma. Men man vänjer sej väl :)
2010-03-08 @ 18:50:43AllmäntKommentarer (0)

En dag då vi håller oss hemifrån
I lördags så skulle det borras klart med väggbeslagen och då kan dte lätt bli irritationer. Jag o Alexander hängde på söder och tittade på gardiner. Hittade ett par grön/gulblommiga som vi ska ha i vardagsrummet. Jättesöta faktsikt. Sen gick vi till Mc Donalds och åt. Vi promenerade runt och sen gick vi hem. Sebbe hade då hunnit med en hel del och vi kunde sätta upp gardinerna i alla rummen. Vilken skillnad. Nu känns det mer ombonat. Det var så himla dammigt av allt borrandet och jag som är så nojig med sånt gick med dammsugaren vartefter sebbe borrade. Hatar damm!När Alexander lagt sej så gick jag och handlade lite god mat som vi skulle äta. Det blev fläskfilé och pommes frites med en underbar bearnaisesås på burk, gele och till det en sallad. Det var helt gudomligt. Vi satt och tittade på melodifestivalen medans vi njöt av maten. Tända ljus och nya gardiner :)Sen somnade vi ganska tidigt och drömde fina drömmar
2010-03-08 @ 17:44:54AllmäntKommentarer (0)

Date med Julian, Nataniel och Emilia och Allergichock
Igår hade vi en bra dag :) Iallafall så började den bra. Slutet hade jag kunnat vara utan!! Kommer till det så ni förstår vad jag menar.Vi var hemma på dagen och städade och tvättade sofföverdraget. Skönt! Inte så lätt när man har vit soffa (hör mamma säga: Vad var det jag sa?) Men nu är den fin o vit igen..Sen åkte vi till Fruängen o träffade Emilia med kids. Jättemysigt var det. Killarna lekte i lekrummet på fiket och jag o Emilia hade vuxenstund. Härligt att prata igenom allt som hänt sen sist. Jag beställde foccacia och Emilia en sallad. Kidsen valde semla och chokladboll och Festis. Tiden rann iväg och sen var det dags att åka hemåt. Jag hade tänkt möta upp Sebbe på vägen men han kom att bli sen. Han var inte hemma förrän vid ca 21.30, grrrrr. Vi som skulle ha myskväll. De hade suttit kvar på jobbet och haft sej. Han hade köpt sushi till mej och jag demonstrerade hur arg jag var. Han fjäskade för mej haha. Jag åt sushin och hann äta 3 bitar innan jag upptäckte att det var avokado i rullarna!! Trodde att det var gurkbitar. Jag är jätteallergisk och det hann gå ca 5 min innan jag hade så ont att jag klättrade på väggarna. Han hade glömt säga UTAN avokado. Jag kunde inte stå, sitta eller ligga. Jag ringde sjukvårdrådgivningen. De kunde såklart inte göra mycket och det fann inget som jag kunde göra annat än åka in för att få smärtstillande. Det var som jättelika kramper i magen. Jag la mej i sängen, men kunde inte ligga still. Jag överdoserade Alvedon och det började släppa så smått. Sen tog jag en dusch och gick o la mej. Sov hela natten, fram till kl 10 och kände lite idag men inga kramper som tur var..Usch o fy!
2010-03-06 @ 19:02:40AllmäntKommentarer (0)

2 mars fyllde min älskade mormor år i himlen
Dagen som gått har varit både upp och ner måste jag säga. Alexander var missnöjd en del och jag hade inte så mycket tålamod för min onda rygg men vi lyckades hålla sams ändå :) Vi tog det lugnt hemma hela dagen och sov middag tillsammans i Sashas säng. Sen träffade vi faster Hanna på söder och tog sen sällskap med pappa hem när han slutade jobbet. Jag var tvungen att gå ut med Alexander för han var så himla raslös. Vi hade en trevlig stund på söder och vi åt med Hanna på Ringens köpcentrum. Jag tog sushi och Hanna åt nån thaiwok. Alexander ville ha chokladboll och Festis. Vi kollade runt lite i affärerna o sen åkte vi hem med pappa och handlade lite innan dte var dags för softande i soffan. Jag blev lite dock dålig av sushin (tror att det var den) och har känt mej lite seg och frusen hela kvällen. Tänka sej va, dålig av sushin...trist! Men dte var gott iallafall men avstår nog från att köpa där fler ggr.Har kollat på CSI Miami och sen låg Sebbe och jag i sängen o tittade på Kanal 5 play. Det blev Boston Tea Party och nu hamnade jag här. Köpte ett doftljus för ett par dagar sen i en glaslykta och det doftar ljuvligt i hela lägenheten. Den 2 mars fyllde mormor år i himlen, den dagen tänkte jag på mormor och på allt som jag fick uppleva med henne. Jag tände ett ljus för henne som jag hade nära mej hela den kvällen, den 2 mars..Älskar dej mormor!!! Jag tänker på dej o morfar varje dag!!! Ni kommer alltid att fattas mej så länge jag lever..Önskar och hoppas ni vet det, för jag kommer aldrig att komma över sorgen efter er och att ni inte längre finns här på jorden. Ni är en otroligt stor del av min barndom och även många år av mitt vuxna liv och jag är glad att jag fick ha er de åren som ni levde..Det som tynger mej otroligt mycket är att ni inte hann träffa min Alexander. Alexander blev till samtidigt som morfar gick bort och Alexander föddes samtidigt som mormor gick bort...på nåt sätt så kanske ni har med honom att göra? Jag försöker tänka så...Jag är ledsen att jag inte kan gå till graven/havet och lägga blommor så ofta. Det blir bara de gånger som vi åker ner som jag kan det men jag tänker på er varje dag här hemma i sthlm...Love you!Nu blir dte lite skype :) Ha en fin kväll mina fina läsare. Jag är så glad att ni följer min blogg. Både dem som jag känner privat och er okända...
2010-03-04 @ 22:21:38AllmäntKommentarer (0)

Magsjuka utan magsjuka är ingen magsjuka!!
Oh jag känner att detta kommer bli ett gnällinlägg! Igår ringde dagis runt 14.30 och sa att Sasha spytt när de satt o skulle äta mellis. Jag går genast dit o hämtar honom och vi går hem. Han är inte alls sjuk enligt mej men vad ska man göra liksom? Han frågar efter fiskpinnar och äter bra, inte så mycket men vi hade köpt lite fika efter dagis så det var säkert därför. Sen levde han rövare här på kvällen. Inget som kom upp. Han drack välling och behöll allt. Inga tecken alls på magsjuka. Men den kruxet är att man inte får lämna på dagis 24 eller 48 tim efter kräktillfället. Bra att de har sån policy men är man inte sjuk så tycker jag det e knäppt. Hans allmäntilsstånd var på topp och hade de inte sagt att han spytt så hade jag aldrig märkt nåt på honom. Han var precis som vanligt. Med tanke på att detta var på onsdagen, så kan jag inte gå med honm till dagis idag såklart och imorgon är det fredag och det känns ju jäkla dumt att lämna på en fredag när dte ändå är helg snart. Jag säger inget om han vore hängig och så men va fan. Han är ju pigg som en lärka. Varför jag hetsar upp mej för detta? jag är ju ändå ledig...Jo det e för att jag har så förbannat ont i min rygg (fortfarande). Det sitter i musklerna och jag är stel som en gammal kärring. Hade behövt dessa dagar på mej att vila inför min hektsika arbetsperiod som startar på måndag. Därför blir jag sur. Hade ingte sagt nåt om detta om han vore hängig och febrig men nu är han ju frisk! Han ber om mat och välling, sover hela natten, leker och stojar...jaja skit samma men jag kan inte hjälpa att jag känner en viss irritation mot dagis nu när ryggen värker och jag är stel. Ví får se vad dagen har att erbjuda. Bloggar nog mer senare idag :)jag e så himla ego :) Men vill inte lägga ut så mycket bilder på sasha och på Sebbe, då sebbe sagt att han inte vill att jag ska lägga ut på honom. Så då återstår bara lilla mej :)CiaoSom jag sa så blev det ett riktigt gnällinlägg :)
2010-03-04 @ 10:10:48AllmäntKommentarer (0)

Date med Emilia
Dagen började lite annorlunda...min klocka ringde kl 07.20 men jag somnade om då jag stängt av snooze..vaknade 8.45 och ficki panik. Detvar ju nu vi skulle gå hemifrån till dagis. Jag gick in till Sasha och han var vaken men låg kvar i sängen. Vet ju att de har utflykt på onsdagar så det är viktigt att man kommer i tid så de inte hinner gå iväg. Men jag ringde dagis och de sa att de var vid viken så vi gick dit o mötte upp dem. Allt gick bra och Sasha var duktig på morgonen.Idag är dte kallt, fy fan va kallt alltså!! Hatar detta. Nu vill jag ha vår och värme. Igår träffade vi Gustav o Lova och det var trevligt. De små kusinerna är inte så små längre...tiden går så fort. De har alltid kul med varandra.Nu ska jag strax iväg för en dejt med Emilia (Leila). Jag ska prova leopardklänningen. Skickade en bild till Kiril igår på klänningen när den hängde på galgen. Han sa att den var för kort för att inte ha leggings under. Trodde nästan han skulle säga det. Men han tyckte den var fin och jag kan inte sluta tänka på den så jag ska prova den idag och se hur den sitter när jag har den på mej.Nu måste jag dra om jag ska hinna...Tjingeling!PS! Igår köpte jag sushi på ett ställe där vi bor..helt undebart god och det var jättebilligt! Många bitar som bara smälte i munnen:) Farligt bara att den ligger så nära vår lägenhet :)Ha en fin dag!
2010-03-03 @ 10:03:21AllmäntKommentarer (0)

Leopardklänning
Måndag kväll och jag sitter här och gör just ingenting...har tittat på tv, närmare bestämt CSI Miami och CSI Las Vegas...tänt massa ljus och myst i soffan. Det e gottgott:) Idag har jag träffat Emilia och Sonny och vi har fikat o haft oss. Mysigt! Promenerade sen hem och tog det lugnt. Vilade lite innan dte var dags att hämta Sasha. Sen rullar det på liksom, slängde i en tvätt i maskinen, middag och lek som sen avslutades med ett långt bad för lillen, då jag även tog hand om det som var kvar av tvätten.Pappa kom hem sent för tunnelbanan var kass igen så det var ersättningsbussar som gällde. Det har snöat idag nästan hela dagen (till min stora besvikelse). Jag hade hoppast på att våren var på väg...men hoppas det snart försvinner. Dock ser det inte lovand eut när jag tittar ut genom fönstert för det är snöoväder nu :(Slänger in en bild på mej själv mitt i inlägget för att vara lite extra ego :) Bilden tog jag idag när jag vaknat o ätit frukost och delar nu med mej till er kära vännerIdag sprang jag in en snabbis på Gina Tricot och tittade på en klänning i leopardmönster. Den är riktigt läcker men samtidigt är jag fundersam på om det är too much...men i såna situationer är dte bäst att ha fina Kiril. Han om någon kan sånt där...om vad man ska ha och inte...han sa att man visst kan ha en sån klänning om man har svarta leggings till och ett par ballerinaskor. Han avrådde méj från att ha leopardmönstrade leggings till hihi..jag ska kanske köpa den trots allt? Vi får se.Nu ska jag återgå men skriver nog lite imorgon igenPS! Vi fick upp gardiner i Sashas rum och i köket. Tjocka väggar är bara förnamnet...1 timme per fönster. Hjälp alltså! Men hoppas vi ska kunna få upp alla gardinstänger i helgen. Jag e sugen på att köpa nya gardiner nu. Även nya lakan har jag sett. Älskar såna där "räfflade" tyger på lakan. Helt underbart! De jag såg var i vitt med rosa små rosor på. Jätteromantiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar