lördag 15 maj 2010

Not much happening...

Feber var det som mötte mej igår morse. Jag hade varit vaken x antal ggr under natten och ringde jobbet och sa att han skulle vara hemma fr dagis som igår. Jag gick såklart inte o jobbade på natten sen. Man orkar int vara igång en natt, sen hela dagen o sen en jobbarnatt på det. Vi tog det lugnt på dagen. Jag städade undan och tvättade. Alexander satt mest o tittade på tv och var seg. Gick sen ut en kortis och köpte en glass då han började bli otålig av att vara inne. Det var varmt ute men gick ganska snart hem igen. Sen kom pappa och jag fick vila mej. Var helt slut :)
Inatt jobbar jag som vanligt. Har sovit till 11.30 idag och vi ska ut en sväng sen då det är 20 grader varmt här! Det är ju lördag så lördagsgodis står på listan. Vi funderar på att gå till Trekansten o sätta oss med nån sallad eller nåt. Sen ska jag sova ett par tim innan jag går på mitt nattpass. Händer inte så mycket idag annars. Softar o slöar..Hoppas ni får en fin lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar