onsdag 12 maj 2010

Regn o innemys :)


Har ju hur mycket som helst som måste fixas men jag har varken ork eller lust. Samtidigt är jag trött på att ha det så här hemma. Mycket som är nerpackat och man hittar inte saker, packat ner saker som an egentligen skulle behövt. Ingen ordning alls, men det blir ju bättre snart. Får tänka så! Så nu ska jag sluta gnälla :)Har ringt lite olika samtal, bland annat till stadsdelsförvaltningen, så nu kan jag bocka av det fr listan. Ska sova lite sen då gårdagen blev väääldigt sömnlös. Måste ta igen det idag...för jag har ytterligare 2 nätter att jobba innan jag blir långledig.Vädret e regnigt och grått men jag har tänt ljus i lgh så det e mysigt. Ska fixa lite mat och sätta mej framför tv:n och äta och sen slocknar jag väl :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar