onsdag 12 maj 2010

Skype

Jaha nu så har man varit på föräldramöte på dagis. Kollar lite på Idol 2009 och gottar mej åt alla stackare som tror att de ska bli ******superstars******....men det e underhållande, helt klart!Dagen har mest bestått i att fixa lite ärenden, jag hann till coh med att sova en stund innan jag hämtade Alexander och vi gick till parken och lekte med Emilia och Julian. Nutti älskar att gunga och vill gunga högt bland molnen, sötnöten!!!! Vår lille älskling!Nu ska jag Skypa med Kiril i London, kanon att man kan se den man pratar med och sen att sen inte behöva sitta med en telefonlur utan kan prata högt i rummet. Wow alltså, tack du snälla svenska kille som uppfann Skype! Du förtjänar alla miljoner kr du tjänar!! I slutet av okt så ska jag åka till London o hälsa på Kiril. Mamma kommer hit och hjälper till med Nutti så jag stannar torsdag-måndag...ska bli superkul!!!
2009-09-15 @ 20:52:17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar