onsdag 12 maj 2010

Saknar mina vänner








Sitter här mitt i natten....regnet smattrar mot fönsterbläcket och jag inser hur ofantligt mycket jag saknar att ha min fina Ems och Kiril hos mej...som vi har fikat, skrattat, flamsat och bara haft det mys tillsammans alla tre...Jag saknar det jättemycket och det vi hade (och fortf HAR) men det e tungt...jag vill ha spontana besök, vill ha spontana träffar på stan utan att allt måste vara så himla planerat...vill ha alla dessa härliga fikastunder...VILL HA ER HOS MEJ IGEN! När jag tänker tillbaka på tiden som varit får jag en klump i bröstet och jag fattar inte att jag inte insåg hur bra jag hade det med världens finaste vänner inom räckhåll...Men ni finns båda kvar hos mej ändå och vi håller ju kontakten...det vi tre har är väldigt unikt....är så glad att ni finns i Alexanders liv också och jag kommer alltid ha er hos mej, i mitt hjärta...vi ses snart sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar