måndag 24 maj 2010

Monday


Idag är det måndag och för många betyder det ytterligare en ny arbetsvecka. För mej betyder det långledigt :) Jobbar inte förrän nästa måndag.


Vädret idag är lite kyligt men fortf strålande solsken och klarblå himmel. Jag har lämnat på dagis och nu tar jag det lite lugnt. Funderar på bulgursallad idag. Jag e hungrig! Sen ska jag åka o köpa en termos som jag kan ha latte i när jag går ner på innergården o leker med "Nutti".

Igår hängde jag o Alexander vid Trekanten. Det var jättetråkigt väder men det var skönt att komma ut lite. Sen gjorde vi panerad fisk, hemmalagat potatismos (såklart!) och äppelmos. Så mums! Sen gjorde jag o Alexander jorgubbspaj med vaniljsås. Slappade sen hela kvällen i soffan. Var inte ens på FB :) La mej vid 23 och det är tidigt för att vara mej. Mitt nattjobb börjar göra sej påmint då jag har svårt att komma i säng om kvällarna. Imon är det Desperate Housewife!! Längtar redan!
Ja just det ja, igår testade jag att göra en ny smoothie. Jag väckte Nutti från sin middagslur och bad honom smaka. Han sa bara: jag äter inte sånt. Jag vill bara ha pannkakor! Och så gick han o la sej igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar