måndag 31 maj 2010

SEX AND THE CITY


Igår var en bra dag. På förmiddagen så gick jag o mina killar till stranden. Vi köpte med oss mat från Subway och dricka och satt nere vid stranden. Alexander badade 4 ggr och han är inte rädd direkt. Tar sats och hoppar rakt ner i vattnet från bryggan :) Som sin mamma kan man säga. Jag var galen i vatten när jag var liten. Vi hängde där ett par timmar och sen mulnade det på så vi gick hemåt. Regnet höll sej borta hela dagen och det var varmt på eftermiddagen o kvällen också. Härligt!

Vid 16.30 mötte jag upp Kiril vid Åhléns och vi gick o åt pasta vid Hötorget och sen var dte dags för bio, SATC. Den var såååå bra och jag ryser bara jag tänker på det! Älskade serien och såg såklart första filmen då den kom ut på bio och så nu nr 2. Hade min cerise klänning på mej, svarta pumps och en svart midejkort jacka. Till det Sarah Jessica Parker-parfymen. Kiril sa att jag var klädd för ändamålet :) Trevligt att klä upp sej ibland.
Vi fick såklart goodiebags efter bion som bestod av Choklad, modetidning, Vitamin Guard-dricka och så en lottning för resa till Thailand. En trevlig kväll med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar